RSS

Drugo carstvo 6

02 jun
Drugo carstvo 6

Drugo carstvo 1, 2, 3, 4, 5

Markus je sedeo u kafiću u tržnom centru Ušće. Činilo se da je u Beogradu sasvim običan dan i da nije pre samo nekoliko sati bomba ubila dvadeset troje ljudi. Nije očekivao da će zadatak o spašavanju svetskog mira početi eksplozijom bombaša-samoubice u centru Beograda. Sve se zakuvalo brže nego što se nadao. Dok je razmišljao o budućim opcijama, primetio je visokog, samouverenog mladića, skladno građenog. Seo je pored Markusa i sagnuo se da veže pertle na cipelama. Markus je bio zadovoljan, mladi operativac je bar ispoštovao dogovren znak raspoznavanja. Vezivanje pertli je značilo da mogu da razgovaraju. Mladić je iz džepa izvadio kutiju cigareta i pritisnuo malo dugme na dnu. U pitanju je bio ometač signala. Radijus delovanja bio je oko dva metra, sasvim dovoljno da niko ne može da prisluškuje njihov razgovor.

„Dobar dan, gospodine, ne znam da li me se sećate, bio sam kod vas na obuci pre tri godine.“

„Da, Kit Karson, sećam se odlično. Pre dve i po godine si bio kod mene na obuci, bio si među boljim polaznicima, baš sam se pitao gde si završio. “

„Ovde sam već dve godine, činilo mi se kao mirno i prijatno mesto, baš sam mislio da se ovde više ništa ne dešava, ali današnji događaj me demantovao.“

„Šta znamo o bombi i samoubici. Da li je bilo neko upozorenje o mogućem napadu?“

„Ne, gospodine, nismo dobili nikakvo upozorenje, a znamo vrlo malo, skoro ništa. Za sad znamo da je u pitanju jedna bomba. Još uvek niko nije defintivno prihvatio odgovornost. “

„Vidim da internet portali, ne samo srpski, spominju mogućnost albaskog napada.“

„Da, ali još uvek nismo sigurni, možda je u pitanju samo bacanje prašine. Nije logično, Albanci su mnogo dobili poslednjih godina, ne znam zašto bi bacali bombe po Beogradu. Činjenica je da Albanci često koriste ratnu retoriku i da prete otimanjem ovog ili onog dela srpske teritorjie, ali to je samo to – retorika. Njihova priča se razvija sasvim dobro, ovakav potez može samo da im sruši sve što su do sada postigli. U svakom slučaju, Stiven Prajs mi je rekao da vam se potpuno stavim na raspolaganje i da vam pomognem na koji god način mogu. Doneo sam paket koji ste tražili.“ Karson je pokazao na ranac koji je spustio pored stola. Markus je samo klimnuo glavom.

„Hvala ti. Mislim da bi bilo najbolje kada bih se na neki način priključio zvaničnoj istrazi, naravno nezvanično. Možeš li da me ubaciš negde?“

„Naravno, gospodine, pretpostavio sam da ćete želeti tako nešto. Već sam kontaktirao jednog od ljudi iz policije sa kojim sarađujemo. Mislim da ću moći da vas priključim Odelenju za krvne i seksualne delikte. Smatram da BIA , VOS i ostale službe ne bi bile baš najsrećnije rešenje zbog vaše prošlosti.“

Markus je netremice gledao u mladića nekoliko trenutaka, a onda se slabašno osmehnuo.

„Potpuno si u pravu. Možda i ispadne od tebe dobar agent. Samo još jedna stvar. Promeni odelo.“

„Molim? Nije mi jasno, šta mu fali, ovo je Brioni odelo.“ Zbunjeno je upitao Karson.

„Znam šta je Brioni odelo, iako nema ni jedno, baš zato ti i kažem. Ono je odlično kad hoćeš da se pokažeš na večerama koje priređuje tvoj otac senator i kada ganjaš neke plitke devojčice, ali je ipak previše za jednu običnu šetnju tržnim centrom, Upada u oči, dobro znaš da agent ne treba da bude upadljiv. Čujemo se, nemoj me zvati, zvaću ja tebe.“

Sa tim rečima, Markus je ustao, stavio ranac na leđa i za nekoliko sekundi se izgubio u gužvi.

 

 

Drugo carstvo 1, 2, 3, 4, 5

slika MD__Janiska

 
43 komentara

Objavljeno od strane na jun 2, 2017 in Drugo carstvo

 

Oznake: , ,

43 responses to “Drugo carstvo 6

  1. aleksandranm

    jun 2, 2017 at 17:51

    alialiali Kit Karson.https://youtu.be/Xjj0ieKZXyM

    Liked by 2 people

     
  2. epicfantasyweb

    jun 2, 2017 at 18:33

    Jel to Hank birao imena? 😂

    Liked by 2 people

     
  3. Hank Moody

    jun 2, 2017 at 20:02

    Šone, gledaj ove mlađarije što se smije, a nemaju pojma ko je Kit Karson 😀

    Liked by 1 person

     
    • Shonery

      jun 2, 2017 at 20:16

      Nisu mladi krivi, mi smo krivi što ih nismo naučili… 😀

      Liked by 1 person

       
      • Hank Moody

        jun 2, 2017 at 20:16

        Onda moramo uvesti rubrike na blogovima gdje ima predstavljamo stare velikane stripa, romana i petparačkih priča 😀

        Liked by 2 people

         
      • Shonery

        jun 2, 2017 at 20:28

        Da, vidiš, to ne bi bila loša ideja… 😀

        Liked by 1 person

         
      • epicfantasyweb

        jun 2, 2017 at 21:06

        Stare velikane stripa? Jel to Hogar? 🙂

        Liked by 2 people

         
      • Shonery

        jun 2, 2017 at 21:09

        Jašta… Hogar je genije… 😀

        Liked by 2 people

         
      • Hank Moody

        jun 4, 2017 at 13:40

        Obavezno 😀 Da malo kulturno dignemo ove zabluđene generacije 😀

        Liked by 1 person

         
      • Negoslava

        jul 4, 2017 at 10:38

        Glede ovog uzdizanja… kulturnog… prijavljujem se za potencijalni tečaj, budući da sam poviše tih lekcija, u svoje vreme, propustila.
        A glede ove serije, imam da izjavim… idi bre Šone, u peršun, em sam on noćas nenaspavana, em sad opet vilenim po tvom blogu, nemam vremena leba d-izeem kolko sam se zanela pa ne popuštam ;).

        Liked by 2 people

         
      • Shonery

        jul 6, 2017 at 17:38

        Nemoj tako, moraš jesti, pa makar i na silu… 😀 Obrok ne propuštam kada mui je vreme…

        Sviđa mi se

         
  4. mellronydidier

    jun 3, 2017 at 14:07

    Svidja mi se

    Liked by 1 person

     
  5. Daisy

    jun 9, 2017 at 08:34

    Nesto mi je bas kratko taman se lepo udubim i dodjem do kraja jako brzo. Navikla sam da su ove price u nastavcima puno duze 😉

    Liked by 1 person

     
    • Shonery

      jun 9, 2017 at 18:12

      Izvini Dasiy, ja sve kontam,ljudim aje prdugačko da čitaju. SA druge strane, opasno ste se približili delu dokle sam stigao. 🙂 A poslednjih nekoliko 10-ak dana sam u haosu i malo pišem. Moraću da se ubrzam… Ne brini, kada dođem do kraja, dobićeš komplet u elektronskom formatu… 😀

      Liked by 1 person

       
      • Daisy

        jun 9, 2017 at 22:38

        Hvala ti ali meni je ovako draze 😊
        Pisi kad mozes i koliko mozes

        Liked by 1 person

         

Ostavite odgovor

 
